W przypadku ograniczonego czasu ze strony Klienta, Biuro wypełni deklaracje roczne także bez konieczności fizycznego dostarczenia dokumentów.
w tym przypadku:
-
Klient wysyła e-mailem potrzebne dokumenty do Biura, takie jak np. otrzymany od pracodawcy PIT 11 oraz inne informacje o osiągniętych dochodach za poprzedni rok, a także podaje informacje uprawniające do różnego typu ulg, np. kwota wydatków na internet, informacja o liczbie małoletnich dzieci itp.,
-
Biuro sprawdza dokumenty pod względem poprawności i kompletności, a w razie jakichkolwiek niejasności lub braków kontaktuje się z Klientem,
-
w przypadku poprawności i kompletności dokumentów Biuro sporządza zamówioną deklarację oraz przesyła informację do Klienta wraz z fakturą proforma odnośnie ceny za usługę i numeru konta, na który należy wpłacić określoną kwotę,
-
Klient odbiera wiadomość i po akceptacji wpłaca na podany nr konta kwotę za usługę wyszczególnioną na fakturze proforma,
-
po otrzymaniu należnej kwoty od Klienta za usługę, Biuro wysyła fakturę oraz sporządzoną deklarację w formacie PDF lub innym na życzenie Klienta,
-
po otrzymaniu deklaracji, Klient drukuje ją, podpisuje i dostarcza do swojego Urzędu Skarbowego,
-
Biuro w każdym momencie realizacji takiej usługi, począwszy od wykonania deklaracji aż do przyjęcia jej przez US Biuro udzieli wszelkiej pomocy i informacji potrzebnej Klientowi.